توزیع عمده ایزوگام پشت بام در کشور

ایزوگام پشت بام از جمله یکی از پر مصرف ترین انواع عایق های رطوبتی است که جهت عایق نمودن سطح بام ساختمان ها در برابر عوامل جوی و رطوبتی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه در ایران تولید کنندگان بسیاری به تولید عمده انواع ایزوگام های بام فعالیت دارند و همواره سعی دارند تا در روند تولید این محصولات از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده کنند تا در نهایت بتوانند نمونه های با کیفیتی را در بازار های مربوطه عرضه کنند.
انواع ایزوگام پشت بام موجود در کشور
در گذشته ایزوگام ها در نمونه های محدودی تولید می شد. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و نفوذ آن در صنعت ایران، ایزوگام ها در انواع بسیار متنوعی تولید می شوند.
از جمله فاکتور هایی که باعث تنوع در انواع ایزوگام ها می شود، تعداد لایه هایی است که در این محصول به کار می رود. به طور کلی ایزوگام ها از نظر تعداد لایه، به دو نوع ایزوگام های یک لایه و دو لایه تقسیم بندی می شوند.
ایزوگام های یک لایه نسبت به نمونه های دو لایه ضخامت شان کمتر است و همچنین انعطاف پذیری بالاتری دارند. ایزوگام های دو لایه نیز از مقاومت و استحکام بیشتری نسبت به نمونه های تک لایه برخوردار اند..
همچنین ایزوگام ها در انواع روکش دار و بدون روکش تولید و به بازار ارائه می شوند. در نمونه های روکش دار این محصول معمولاً از روکش آلومینیومی استفاده می شود. ایزوگام های روکش دار آلومینیومی در مکان هایی به کار می روند که در معرض نور مستقیم آفتاب قرار دارند و می توانند میزان قابل توجهی از نور آفتاب را منعکس کنند.
نمونه های بدون روکش این محصول نیز جهت عایق کردن مکان هایی مانند سرویس های بهداشتی و نیز پی ساختمان ها استفاده می شود.
جالب است بدانید که امروزه نمونه های طرح دار ایزوگام ها عرضه بازار شده اند. این نمونه از ایزوگام ها علاوه بر این که میتوانند سطح مورد نظر را در برابر عوامل رطوبتی عایق کنند نیز جلوه بصری زیبایی را در آن ایجاد می کنند. ایزوگام های طرح سقف شیروانی و ایزوگام های طرح چمن از نمونه های این محصول به شمار می روند.
قیمت خرید ایزوگام پشت بام در تبریز
تبریز از جمله استان هایی است که در آن تولید کنندگان متعددی به تولید انواع ایزوگام ها فعالیت دارند و این محصولات را در قیمت های مختلفی در بازار عرضه می کنند.
قیمت خرید ایزوگام به عوامل متعددی مانند جنس مواد اولیه به کار رفته در آن، کیفیت نهایی، برند سازنده و محل تولید بستگی دارد که هر یک از این عوامل به تنهایی می توانند در کاهش و یا افزایش قیمت این محصول تاثیر گذار باشند.