کارخانه تولید ایزوگام دلیجان ملایر

انتخاب یک عایق مناسب می تواند ساختمان را از هر گونه رطوبت و پوسیدگی نجات دهد. ایزوگام دلیجان ملایر به عنوان یک عایق برتر معرفی می شود که سطح کاربری گسترده ای دارد و می تواند از نفوذ رطوبت به ساخت جلوگیری کند و در مقابل نور مستقیم خورشید و گرمای زیاد هم مقاوم است. کارخانه ملایر با تولید این عایق به صورت انبوه توانسته نیاز بازارهای داخلی و خارجی را به خوبی برطرف سازد و بیشترین سطح فروش را تجربه کند.
انواع ایزوگام براساس تعداد لایه
در بازار انواع ایزوگام موجود می باشد که از نظر ساختار و کارایی با هم تفاوت دارند. از نمونه های پر مصرف می توان به موارد زیر اشاره کرد.
- بدون فویل
- فویل دار
هر کدام از این نمونه ها کارای خاص خود را دارند. مدل اول دارای فویل و روکشی آلومینیومی است که در مقابل رطوبت و حرارت و نوسانات جوی دوام زیادی دارد و در محیط های باز و پشت بام استفاده می شود. نمونه دوم به دلیل نداشتن فویل بیشتر برای محیط های سرپوشیده چون حمام و سرویس بهداشتی و استخر استفاده می شود.
نوع ایزوگام از نظر تعداد لایه ها در موارد زیر تقسیم بندی می شود.
- تک لایه که دارای ضخامت کمتر هستند و در محیط هایی که رطوبت کمتر هست بیشتر استفاده می شوند مثل کمد دیواری.
- دو لایه که ضخیم تر است و بیشتر برای زیر ساخت ها و سرویس بهداشتی و حمام مناسب می باشد.
- سه لایه که دارای درجه سختی بالایی بوده و برای محیط های سرباز مناسب می باشد که بهترین عملکرد را دارد.
ارزانترین قیمت ایزوگام دلیجان ملایر
ارزانترین قیمت ایزوگام دلیجان ملایر را تولید کننده در فرآیند تولید و بر اساس فاکتورهایی چون کیفیت و نوع و سایز مشخص کرده و بر روی بسته بندی ان درج می کند تا تولید کننده بتواند با اطلاع قبلی از قیمت ها خرید را انجام دهد.
آخرین تغییرات قیمت در بازار بر طبق لیست هایی تعیین می گردد که مشتریانی که قصد خرید محصولات را دارند می توانند با استفاده از این خدمات خریدی مطلوب را انجام دهند. هر چه سطح کیفی بالاتر باشد ارزش بیشتری هم دارد.
قیمت محصولات در خطوط تولیدی شرکت ها بر اساس ویژگی هایی که دارند تعیین می گردد که از مهم ترین عوامل روش عرضه محصولات است. اگر فروش به صورت عمده انجام شود نسبت به نمونه های بسته بندی شده نرخ مناسب تری دارد. بالا رفتن میزان تولید و عرضه محصول به بازار باعث می شود تا قیمت ها به طور چشمگیری کاهش پیدا کند و در نقطه مقابل قدرت خرید مشتریان افزایش می یابد.